Tante H

Tante H

søndag den 4. november 2012

To do......

 
Her er så de 15 farver på mit nye tæppe. Ikke noget bestemt system i farve rækkefølgen, tilfældigt hvilke farve der blev taget op af posen. Sådan bliver det, et helt spraglet tæppe.
Det hækles jo i dobbelt ynglingsgarn fra Rasmilla på nål 4. Jeg skulle lige vænne mig til den dobbelte tråd. Håber ikke jeg opdager en enlig tråd et stykke langt nede........jeg holder ikke af at trævle op.
 
 
 
Der laves også lister. Jeg har en ide om at alle julegaver gerne skal være købt inden jeg smutter til USA.  Huskeliste  til ting jeg mangler til turen. Og så den ugentlige madplan.

God søndag :)

2 kommentarer:

  1. Dejligt du har styr på det ss
    men mangler der ikke lige mit navn på den der list GG

    SvarSlet
  2. skønt med hjælpe lister

    Her laver vi også madplan det er en god opfindelse

    SvarSlet