Tante H

Tante H

søndag den 11. november 2012

Jul på Gavnø slot

 
Igår gik turen til Gavnø slot . Sønnen Mads arbejder som landbrugselev der og har de sidste uger været med til at forberede det årlige julemarked. Ca 200 udstillere var der og mange mange besøgende. Fordi der var så proppet med mennesker fik jeg ikke taget særlig mange billeder. Lidt blev det dog til.
 
Et juletræ der vil noget......en hyld fyldt med Georg Jensen guld pynt, meget flot.
 
 
Under juletræet var der dækket op i sølv
 
Sådan måtte mit julebord da godt se ud :)
 
 
Er den ikke bare flot....
 
 
Julegæssene prøver at gemme sig
 
 
Dagens høst....vi købte faktisk ikke så meget. Sølvfadet er  købt hos Isabella på vejen hjem. Datteren måtte eje det til sin nye lejlighed. Jeg kikkede efter det sædvanlige juleduft lys og en bestemt håndcreme hos Isabella. desværre kikkede jeg forgæves. Men så må jeg jo bare afsted igen engang i December.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggelig ud.
    Jeg skal afsted i dag og se på alle de fine ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig god tur Linette. Har lige talt med min søn og han siger der er sort af mennesker deroppe :)

      Slet
  2. Det lyder til at have været en skøn dag.

    Hvor er den kage da bare flot!!!

    SvarSlet
  3. hvor er der meget flot jule pynt hehe jeg er også vild fasineret af kagen Helt vild hva nogle kan lave af kage

    SvarSlet