Tante H

Tante H

søndag den 25. november 2012

Lidt farveklatter på en ualmindelig grå dag....

 
Det har dog været en kedelig dag, sådan vejrmæssigt. Men så må man jo tilføje lidt farveklatter selv..... Små hjerter strikket og derefter filtet i vaskemaskinen.
 
Nu er der julekugler på pindene. yngste sønnen bestilte 3 pakker, indeholdende julepynt sendt til efterskolen. Og det skal så være inden torsdag hvor jeg jo rejser på ferie.....Åh der er da 3 dage til sagde han da jeg nævnte at det måske var en smule sent at få det i vide. Nå det går nok, kuglerne bliver ensfarvet så det er jo hurtig nok.
 
Og så er jeg ellers klar til sidste afsnit af forbrydelsen. I aften findes morderen
 
Hvem tror du det er.......
 
 
 
 
GOD SØNDAG AFTEN TIL ALLE :)
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Sikke fine hjerter :-)
    Det er da også ualmindeligt gråt i dag.. Godt vi selv kan sætte kulør på!!

    God søndag aften, uden forbrydelsen her ;)

    SvarSlet
  2. Dejlige hjerte, lige min stil :-)

    Ja, de kære børn...... de tror vores døgn har flere timer end deres ;o))

    Også god aften til dig....Jeg har bestemt ikke noget bud på morderen i Forbrydelsen, men ser frem til at blive overrasket.

    Kh. Majbrit

    SvarSlet
  3. November has been a hard month for me. Your knitted hearts are lovely, a great antidote to the gray weather! Heather x

    SvarSlet
  4. Dejlige farveklatter :-) Sjovt som julepynt - og gerne hjemmelavet julepynt - taler til den helt unge generation. Min yngste datter, som lige er flyttet hjemmefra ønsker sig, til min store overraskelse, hæklede juletræer og strikkede kugler.

    SvarSlet