Tante H

Tante H

søndag den 18. november 2012

Lidt julepynt....

 
Så blev de to nisser færdige. de er altså bare så søde. det der med at strikke og så filte i maskinen bagefter det er rigtig sjovt.
De to gutter er fra www.kastaniestrik.dk
 
Et ualmindelig kedeligt vejr er det idag, lokker kun til hygge indedøre. har desværre fået møj ondt i halsen så mon ikke noget god varm chai te vil gøre godt.
 
Hæklekurven skal pakkes. Imorgen aften skal jeg til min første strikkecafe.
 
 
Det foregår lige her www.naturligheder.dk
 

6 kommentarer:

  1. Rigtig søde nisser.... Der er vist da rigtig kommet gang i julesyslerne her i Blogland....så herligt at blive inspireret.

    God fornøjelse i strikkecafe, det bliver sikkert super hyggeligt :o)

    Kh. Majbrit

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er gang i julerierne rundt omkring :)

      Slet
  2. Hvor er de bare søde, de nisser, jeg er vild med deres lidt "lodne" udseende :)

    Jeg har også ondt i halsen, så her står den også på the og indendørs hygge i den grå, grå efterårs dis.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg opnåedede faktisk et kompliment da en af sønnerne så de små nisser, han sagde " er det nogle du har købt" ;)

      Slet
  3. your gnomes are lovely, enjoy your knitting and cafe! Heather x

    SvarSlet