Tante H

Tante H

onsdag den 28. november 2012

Pakket og klar.....

 
Datterens første 15 kalendergaver er pakket og klar.
 
 
Julekuglerne er ikke pakket og klar. Jeg har ikke nået at lave dem færdig så nu er der købt julepynt til sønnen og sendt afsted. Datteren vil hellere end gerne have julekuglerne så det får hun nærmere jul.
 
Min kuffert er også pakket og klar. I morgen ved 11 tiden flyder jeg til Arizona USA, Hold da op hvor jeg glæder mig. Allerede i aften slutter jeg mig til 2 af rejserpigerne.
Håber at kunne opdatere Tante H undervejs ellers kommer billederne når jeg er hjemme igen.

5 kommentarer:

  1. Rigtig god tur til dig Hanne :)
    Glæder mig til opdateringer og billeder!

    Kh Gitte

    SvarSlet
  2. Rigtig fin kalendergavekurv, som helt sikkert bringer glæde :o)

    Og så må du ha' en rigtig skøn tur derover til the big apple ;o)

    Kh. Majbrit

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur - hils.

    Jeg glæder mig også til opdateringer og billeder

    SvarSlet
  4. God tur.
    Håber det bliver fantastisk :)

    SvarSlet
  5. RIGTIG god tur til jer allesammen, husk nu at hilse fra os allesammen her i Danmark :-)

    SvarSlet