Tante H

Tante H

torsdag den 15. november 2012

Asta :)


En af kattene som bor her på gården hedder Asta. Hun er kun til låns........Hun og hendes søster har boet her siden de var 15 uger. Min søn og hans kæreste bragte dem hjem, de var jo så søde og deres menneske mor var død. Nu har vi jo 4 jagthunde som ikke er vant til kælekatte så det har krævet lidt skæld ud og noget holden øje med. Nu kan de mødes ude i gården uden at der sker noget, dvs gravhunden kan ikke lade være med at jagte dem. Men  nu flytter de to katte snart. Sønnen og kæresten har lejet et hus og sørme om de ikke vil have deres katte med.

Asta her er min yngling, her sidder hun og holder udkik over haven, måske kikkede hun efter de 2 rådyr som gik i baghaven eller også var det fasanen som var interesant.

4 kommentarer:

  1. Smuk og statelig kat:-) Du Må da have din egen:-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor er hun lækker...
    Indtil jeg mødte min mand, havde der altid været katte i mit liv.
    Men han er desværre super allergisk over for pelsdyr og katte især.

    I mit næste live vil jeg igen have kat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde også selv katte i mange år så de hunde vi havde der var vant til vores katte men at vænne de hunde vi har nu til de små misser det har sørme ikke været let....og helt ærlig så stoler jeg ikke 100 % på dem hvis de mødes alene i nattens mulm og mørke....

      Slet