Tante H

Tante H

tirsdag den 20. november 2012

Strikkecafe

 
Ih hvor jeg glædede mig da min veninde og jeg kørte afsted til vores første strikkecafe igår aftes.Og allerede ved døren tænkte jeg at det her bliver godt, og det blev det sandelig. Eneste skår i glæden var at min hals gjorde så ondt at jeg ønskede at der havde været noget stærkere i koppen end te....
 
Der var besøg fra Dale garn, vi hørte om deres forskellige garner og selvfølgelig fik Arne og Carlos også en del ord med på vejen. Endelig fik jeg set deres dukker i virkeligheden og yes jeg skal lave sådan et par stykker på et tidspunkt.
Der var også et par konkurrencer, 1 præmien var Arne og Carlos dukkebog med garn og fyld til et par dukker, åh hvor ville jeg gerne ha vundet den .....men det gjorde jeg ikke. Men jeg vandt sørme 2 præmien. 6 nøgler garn fra Dale. Lille Lerke hedder det. 53 % merino uld og 47 % bomuld og et hæfte med børnemodeller. Der skal nok blive en fin lille trøje til vores lille kusine Theresa på et tidspunkt.
 
 
Her er så aftenes gevinst, det vundne garn og 3 nøgler Pimabomuld som jeg købte. Har læst så meget om det garn her i blokland, så nu vil jeg også prøve det.
 
Idag er jeg så hjemme for at pleje min dårlige hals, som min vejleder sagde hellere syg i denne uge end i næste. Kan kun give hende ret, jeg tager jo lige en lille smut tur til USA i næste uge .
 
Lige en sidste ting....jeg skal helt sikkert i strikkecafe igen :)
 

4 kommentarer:

  1. Hvor har det været hyggeligt, og super med besøg fra Dale garn. Og tillykke med præmien.....Super :o)

    Håber snart din hals får det bedre. Godbedring.

    Kh. Majbrit

    SvarSlet
  2. Det var da bare et herligt "åben" skilt trøje i døren :-)
    Tillykke med gevinsten og god bedring med halsen :-)

    SvarSlet
  3. nej hvor lød det hyggeligt og så ovenikøbet tillykke med din gave ja den skal du nok få lavet noget sødt ud af
    håber så sandelig at du er rask til USA turen, så du kan vende glad hjem og fortælle nyt, håber vi når at ses inden jul
    kan du ikke tage mig med næste gang det kunne da være sjovt

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det hyggeligt og tillykke med gaven :)

    SvarSlet