Tante H

Tante H

fredag den 7. september 2012

På besøg hos Rasmilla

 
 
 
Igår havde jeg tidlig fri fra skolen så en klasse kammerat og jeg kørte en tur til Fields men der var lige en butik som måtte besøges først  www.rasmilla.dk. Hold da op en lækker butik, det var helt sikkert garn paradiset. Og så sød og venlig indehaveren er, Sanne hedder hun vist.  Jeg købte ind af ynglings garnet. 13 nøgler blev det til, der mangler to, de var desværre udsolgt.En flot koral og en dyb lilla, de skal lige i hus også inden jeg går igang. Jeg skal lave et granny stripe tæppe mere. Gramsede også på Pima bomuld den skal helt sikkert også prøves på et tidspunkt. Jeg må derind igen, mon ikke det bliver i December .....
 
 
 
 
 
 
 
 
Så var det sidste skoledag idag, for en tid. Forud venter 20 uger i praktik og jeg glæder mig. Jeg skal i en børnehave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar