Tante H

Tante H

tirsdag den 25. september 2012

8 små hvalpe

 
Igår fik sønnens hund hvalpe, 5 dage før tid men det betød ingenting. Jeg var hjemme fra jobbet med hoste og ondt i halsen, held i uheld må man sige. Bella klarede nu det hele fint men efter den sidste oplevelse med hunde fødsel var det nu meget rart at være hjemme.
4 små drenge og 4 små piger blev det til. 2 af dem er med brune pletter.

Halsen gør stadig ondt og jeg holder mig indendøre. En virus, så der er ikke rigtig noget at gøre ved det, men typisk når man lige er startet op et nyt sted.....

Eneste fordel er at jeg får hæklet en masse, ja man må jeg se på det positive ikk...

2 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med familieforøgelsen :-) Hvor er de små. Rigtig god bedring til dig.

    SvarSlet
  2. Hej Hanne
    ej hvor det lyder skønt at det gik så godt denne gang, når man tænker på den sidste fødsel
    Kors de ser skønne ud alle 8 og deres søde mor, glæder mig til at se dem når der kommer lidt mere gang i dem
    nu må vi sku snart finde ud af at mødes lidt ofter,
    skal vi ikke finde på noget sammen snart;-)
    håber da snart at du bliver rask, men det er da skønt at der sker lidt med hækkeltøjet og striktøjet,
    god bedring og håber du snart er på kant igen
    kram og hygge

    SvarSlet