Tante H

Tante H

onsdag den 5. september 2012

En tur på biblioteket

 
 Jeg var en tur på biblioteket igår. Denne for mig nye strikkebog måtte lånes før  jeg bestemmer om den er en must have.  " I min mosters hus - er der strik til både lopper og lus. En rigtig fin bog af Annette Danielsen, med opskrifter til børn 2 til 8 år. Et par af modellerne lokker måske, men det der næsten er det bedste er illustrationerne af Birgitte Prang.......men man køber jo ikke en bog kun for illustrationerne......eller gør man.....
 
 
 
 
 
 
Nå lige nu skal jeg slet ikke strikke, jeg hækler på livet løs på julegave tæppet. Fik igår besked om at den grønne som jeg bruger i tæppet er udgået. Butikken prøver nu om der kan findes et par nøgler et eller andet sted og så må jeg se hvor langt jeg når med det.  Når jeg ikke langt nok skal jeg jo ret hurtig igang med et andet, da det jo som det fremgår af navnet skal være færdig til jul. Så lige nu skal der ikke findes på andre små sjove projekter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar