Tante H

Tante H

søndag den 30. september 2012

Nedtælling....

 
3 af min gode venner er idag rejst til Las Vegas og jeg er helt dårlig ved tanken om at jeg ikke er med. Men jeg må jo trøste mig med tanken om at om 2 måneder er det min tur. Der skal jeg nemlig se Donny og Marie Osmonds juleshow i Arizona. Jeg glæder mig rigtig meget. Jeg har set dem før men aldrig deres juleshow.
Jeg fik min første plade med Donny Osmond da jeg var 10 år gammel og omkring 30 år senere mødte jeg ham i London for første gang. Siden har jeg mødt ham mange gange, men det bliver aldrig en vane ;)
Oveni hatten har jeg fået nogle super veninder med samme hang til Donny Osmond og USA.
Familien her griner lidt af  mig, men den fest vi piger har når vi samles både her i Danmark og på vores rejser, ja den er det hele værd :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar