Tante H

Tante H

onsdag den 26. september 2012

Dyrlæge igen igen....

 
Nu må hundeulykkerne godt stoppe for min skyld.

 AnnaBelle, vores gravhund blev kørt ned igår. Heldigvis var det dyrlægen som lavede kejsersnittet på hende i sidste uge som havde vagten....ja sådan noget sker jo altid uden for almindelig åbningstid. Hun har tre brud på hoften, heldigvis af den gode slags hvis de findes....Hun skal smertebehandles de næste 14 dage. Kun tiden kan vise hvordan det så går. Dyrlægen mente dog der var gode chancer for at hun slipper uden men, men der loves selvfølgelig ikke noget. Nu skal hun bare holdes i ro og det sker rent automatisk indtil videre.

Jeg har stadig møj ondt i halsen og mest lyst til at ligge under dynen men mon ikke jeg prøver at tage på job imorgen. Det er jo "kun" en virus og jeg kan altså ikke lide at være væk så længe når jeg lige er startet.

2 kommentarer:

  1. Hvor er I dog uheldige.
    God bedring til jer alle...

    -Linette

    SvarSlet
  2. God bedring med halsen. Håber den lille gravhund kommer over sine brud.

    SvarSlet