Tante H

Tante H

mandag den 10. september 2012

Halvvejs.... sådan ca....

 
 
Ih hvor jeg ikke bryder mig om kun at arbejde på et bestemt hækletøj men jeg må altså skynde mig og se hvor langt jeg kan nå med den grønne jeg har tilbage. Troede ellers lige jeg havde fundet garnet, jeg købte og betalte hos MosterGitte men desværre kom der en mail idag om at hun ikke har det på lager. Hun vil dog undersøge om det kan skaffes andre steder fra.

Så er jeg startet i praktik og jeg elsker det, det er mere mig end skolebænken :) men det går selvfølgelig ud over hækleriet, der er ikke så mange pauser ude i det virkelige liv som i skolen. Det er de lange omgange nu, en omgang tager næsten en halv time så det bliver ikke til meget.......en halv time....det må da kunne gøres hurtigere...

3 kommentarer:

  1. Håber du finder det rigtige garn! Ihvertfald ser det superflot ud - og jeg håber du nyder de lange omgange; så pyt med hvor lang tid, det tager :-)

    Det vigtigste er at man hygger sig med sine projekter og slapper af med dem som modvægt til den travle hverdag!

    SvarSlet
  2. Whau det bliver flot. Glæder mig til at se det færdigt og krydser finger for at du finder garnet :)

    SvarSlet
  3. Ser ut att bli jättefint!
    Härliga färger.

    SvarSlet