Tante H

Tante H

fredag den 20. juli 2012

Ude godt....hjemmed bedst

 På vejen ned gennem Jylland faldt snakken igen på hvor forskelligt landskabet og sproget kan være i så lille et land som vores. Fra det lidt bakkede til meget bakkede, grønne farver i flere nuancer. Fyn med de bløde bakker for så at ende på Falster hvor der er ret langt mellem bakkerne. Og så er der sproget, det er da charmerende med de forskellige dialekter.
 Når nu jeg kom igennem Odensen måtte jeg besøge dem her: http://www.tantegroen.dk/. Har læst så meget om butikken og deres garn. Jeg skal helt sikkert handle der igen.
Det er så hvad jeg købte hos Tante Grøn. Det lille nissekit skal bare laves inden jul og de grønne farver skal blive til et tæppe, mit Fyn Tæppe. Heldigvis kan man handle via nettet, det gør alting meget nemmere :)

De unge mennesker i huset er klar til at servere hjemmelavede burgere nu, så jeg vil glad sætte mig til bordet og senere smække benene op og håbe på en god film hvis jeg altså kan holde mig vågen.

1 kommentar:

  1. Jeg elsker også bare Tante Grøn, DEJLIGE ting de har der, jeg har også handlet der via nettet :-)
    Gælder mig til at se de færdige Nisser

    SvarSlet