Tante H

Tante H

tirsdag den 24. juli 2012

Dejlig morgen

 Dagen startede tidlig for mig idag. Skulle lige ønske sønnen pøj pøj. Han starter på sin sidste praktik som landbrugs medhjælper idag. Da så manden og yngstesønnen var kørt i skoven, der skal sættes fasaner ud idag, kunne jeg ligeså godt gå min morgentur inden det bliver alt for herligt varmt,Jeg veksler mellem to ruter, en på knap 4 km og en på knap 6 km. Det blev den lange idag.
Her et par billeder af mine vindmøller, ja altså de er ikke så meget mine at det  de tjener ind ses på min konto:) men jeg går forbi dem hver dag.

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra din morgentur! Jeg nåede ikke en morgentur, så må vente til det bliver køligere i aften!

    Og hvor er det skønt at sommeren endelig er kommet!

    SvarSlet
  2. Jeg går også og nyder de stille - og lidt køligere - morgener. Dejligt at have naturen næsten for sig selv :-)

    SvarSlet