Tante H

Tante H

onsdag den 25. juli 2012

Perfekt morgen

En perfekt morgen for mig er når morgenteen og ostemaden kan indtages udenfor med hæklerierne lige ved hånden. Det er endnu ikke for varmt at sidde og hækle her. Jeg er ved at lægge sidst hånd på det blå tæppe. Det vil sige den allersidste hånd gør min mor......jeg er så heldig at hun gider at hæfte alle de ender der jo følger med de farvestrålende tæpper. Godtnok er hun begyndt at sige at jeg måske kunne lave noget ensfarvet, men det er bare ikke så spændende :)

Det røde/lilla tæppe i baggrunden er det første jeg lavede. Sidste år ved denne tid var jeg igang og hvem skulle ha troet at jeg blev så bidt af det. Indtil videre er det blevet til 4 tæpper og så det blå som næsten er færdig og så lige de 2 andre som også er igang. Jeg har planer for det næste, jeg kan slet ikke lade være. Jeg må dog indrømme at efter jeg er begyndt at gå i skole bliver det ikke til så meget i hverdagen. Man bliver lidt træt i hovedet når man bliver sat på skolebænken i min alder, men jeg er meget glad for det og der kan jo altid hækles lidt i pauserne på skolen :)

4 kommentarer:

  1. Sikke skønne tæpper du hækler :-) Og så endda være så heldig at din mor hæfter enderne :-)
    Skøn sommerdag til dig.

    SvarSlet
  2. Du er da gået helt amok :-) jeg er på strikkeriet for øjeblikket, har købt den mest FANTASTISKE strikkebog fra Amazon. A Handknit Romance: 22 Vintage Designs with Lovely Details, af Jennie Atkinson. Hvis man kan være forelsket i en strikkebog, så er jeg det i den her :-) rigtig dejlig dag til dig!

    SvarSlet
  3. Glemte helt...de ser fantastiske ud dine tæpper :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God dag til dig også Gitte.

      Ea jeg er forelsket i min CLOVER hæklenål så jeg forstår dig.

      Tak for de pæne ord begge to :)

      Slet