Tante H

Tante H

torsdag den 19. juli 2012

ÅLBORG






Efter 5 1/2 time fra Falster landede vi efter planen i Nørre Sundby hos Britt.Turen gik fint, selvfølgelig var der de sædvanlige billister som i sidste øjeblik skifter vejbane men da jeg ikke var den der styrede bilen tog jeg mig ikke synderligt af det :) Efter en god frokost, te og kaffe tog vi bussen ind til Ålborg. Når man er vant til egen bil er det jo en ferieoplevelse i sig selv at blive fragtet med bus. Ålborg er da en utrolig hyggelig by med sine små gader og skæve huse. Aftensmaden blev indtaget på Cox Orange i Jomfru Ane gade.
På billedet ses mine to buddies Gitte og Britt :)

Jeg har selvfølgelig garn og hæklenål med og stakken vokser :) Idag er planen at besøge Skagen, håber at vejret er bedre der end hvor vi opholder os lige nu for der regner det da temmelig voldsomt.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god tur til jer alle tre :-)
    Og Hanne sød blog du har fået her.

    SvarSlet