Tante H

Tante H

lørdag den 21. juli 2012

Lappe løsning

Jeg har tilbragt det meste af dagen under et tæppe på sofaen. Har fået lavet en del lapper til mit Green Gate tæppe. Farverne er valgt ud fra et Green Gate krus :)
Jeg er vild med at hækle tæpper og jeg har hele tiden gang i 3 - 4 stykker. Efter det lilla tæppe blev færdig har jeg også fået lavet en lille halsklud færdig . En strikket en af slagsen. Jeg har ikke fået fotograferet det endnu men det sker snart.
Lige om lidt starter min sidste ferie uge så jeg håber virkelig vejret bliver bedre inden skolebænken kalder igen.

2 kommentarer:

  1. Hi , thanks for your comment. I love your photos and your latest blanket colours are gorgeous. Look forward to seeing the finished project. I'm your newest follower.
    Jacquie x

    SvarSlet
  2. Hi Jacquie,welcome to my blog :)

    SvarSlet