Tante H

Tante H

søndag den 22. juli 2012

Sommer Søndag

Grøftekanterne er så flotte lige nu og mod en nogenlunde blå himmel bliver det ikke mere sommer dansk. Det har været dejlig varmt idag gid det må fortsætte sådan de næste mange uger. Kartoflerne skal  graves op nu, grillen tændes og så kan maden spises udendørs.



Halskluden her er strikket i Baby Merino fra Tante Grøn. Der er brugt 150 gr og så lige lidt til de grå striber. Jeg skal helt sikkert lave et mere, har allerede ide til hvilke farver, det vil jeg dog så lave lidt længere.

3 kommentarer:

  1. Super fin halsklud og fin blog du har, gode billeder du tager, men jeg syntes nu sagtens dine smukke ting og gode billeder kan bære at komme op i ekstra stor størrelse ;)

    SvarSlet
  2. Velkommen til og tak skal du have. Ja det med størrelsen må jeg se på, skal lige have lidt hjælp til det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan lige prøve om jeg kan forklare :) Når du har lavet et indlæg peger du på billedet med musen og trykker, så kommer der en lille bjælke under billedet hvor du kan trykke på forskellige størrelser, jeg bruger ekstra stor, her kan du også centrere om du vil have billedet til højre eller venstre eller i midten. Når du har valgt hvor stor billedet skal være og hvor du vil have den til at stå, trykker du bare ude i tekst feltet, så er billedet ikke markeret mere. Håber det giver mening, ellers bare spørg, du er også velkommen til at spørge hvis du har andre problemer.

      Slet