Tante H

Tante H

søndag den 26. oktober 2014

Find en fejl.....


Find en fejl på det øverste billede her......
Jeg mangler på billedet :)
Her i mit sofa hjørne har jeg tilbragt det meste af eftermiddagen med de mest nødvendige ting inde for rækkevidde. Baby strik, en bog, en kalender til at få skrevet den kommende uges aftaler og mødetiden ind i . En dejlig varm poncho, man kan faktisk godt komme til at fryse når man finsover ind imellem. Nu er der varm chai i kruset og kage på tallerkenen. 


Kagen bagte de to her igår.
 Jeg havde fornøjelsen af begge mine piger det meste af dagen og det var altså hyggeligt. Nu er den mindste tilbage hos sine forældre og den store,  min Camilla ligger desværre syg hjemme hos sig selv. Håber hun snart bliver rask......og at hun ikke har efterladt nogle baktusser her.

Kagen vi bagte er en banankage vistnok fra hjerteforeningen.

3 æg
225 g sukker
300 g banan
225 g hvedemel
1 tsk citron saft
2 tsk bagepulver
lidt kanel og vanilje

Pisk æg og sukker
Banan og citron blendes ( uden klumper)
Hvedemel, bagepulver, kanel og vanilje blandes og sigtes i blandingen.
Vi smed en håndfuld hakkede nødder i og hakket chokolade også men det kan altså undlades.
Bages i springform
45 min ved 180 i varmlufts ovn

Velbekomme






3 kommentarer: