Tante H

Tante H

lørdag den 1. november 2014

Børn er det bedste...


Jeg har været omgivet af børn hele mit liv. Først var det naboens børn jeg passede, så blev min lille niece født. Siden kom venners børn og så selvfølgelig det bedste, mine egne 4. 
Jobmæssigt er det også børn der har stået øverst på ønskelisten. Ja jeg tog lige en kontoruddannelse og det må betegnes som en ret stor fejl.
 Nu arbejder jeg også med børn og jeg elsker at gå på arbejde hver dag.


Jeg har det godt når jeg kan samle mine 4 omkring mig, Igår var ældste sønnen med familie og min datter  på besøg. Jeg er vild med lille Colin men den lille herre spiller altså meget kostbar og jeg er endnu ikke helt inde i varmen, men jeg arbejder på sagen.



Dagen idag står i loppernes tegn. Vi kører en tur til loppemarked i Forum.


1 kommentar: