Tante H

Tante H

søndag den 10. august 2014

Det lille gule hus....


I hele mit liv har mit post nr været det samme men nu er det skiftet ud.
 Nu hedder det 4800, jeg er flyttet ind i det lille gule hus sammen med gravhunden Anna Belle.
Yngstemanden som er den eneste hjemmeboende af flokken beholder adressen hos sin far men har selvfølgelig et værelse her hos mig hvis han får lyst til det.


Det er et lille byhus, to etager og det bedste....en lille gårdhave.
Efter at have boet på landet hele mit liv er det selvfølgelig noget af en omvæltning men her er hyggeligt og det skal nok gå.


Indretningen er slet ikke færdig endnu, det må komme lidt hen af vejen, og jeg glæder mig til at vise det efterhånden som det skrider frem.

Normalt er det hyggeligt med kommentarer  til et indlæg men lige på dette indlæg vil jeg bede jer lade være. 
Vil i skrive til mig er i velkommen til at gøre det enten pr mail, sms eller PM via facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar