Tante H

Tante H

lørdag den 26. juli 2014

Jeg tror på det....


Efter en lidt grå og fugtig morgen tror jeg alligevel på at solen finder vej. Jeg ved godt vi trænger, ved godt at det hele dufter så meget bedre efter en god regnbyge men jeg vil bare helst have sol i dagtimerne, regne kan det gøre om natten når jeg alligevel sover....eller prøver på det

Lidt vand kom der i nat men ikke så meget så det kan måles nogle steder



Pimabomuld, jeg er vild med dig :)

Et nyt lille tæpper er snart færdigt og jeg glæder mig til at lægge det over benene når det engang bliver køligt nok til det







2 kommentarer:

  1. Du har da godt nok haft travlt med firkanterne, siden vi sidst rendte på hinanden i Casa Britt :-) Men det går nu også stærkt, når du får gang i nålen. Jeg er spændt på at se farverne sammen, når det er samlet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Maj-Britt der er da lavet lidt :) glæder mig nu også selv til det er færdigt

      Slet