Tante H

Tante H

torsdag den 28. august 2014

Jeg arbejder.....


Jeg arbejder og jeg får penge for det, sådan rigtig løn og det er SKØNT.
 Igår trykkede jeg AFMELD på Jobnets side. Jeg ringede så idag til dem for at sikre mig at jeg havde gjort det rigtigt....stoler ikke altid helt på det der online.... og det var helt ok. :)Jeg tager chancen, er blevet tilkaldevikar og indtil videre ser det ud til at jeg kan leve af det. Når timerne er mange som vikar er det jo fjollet at mit fradrag ligger hos A-kassen hvor jeg så ikke udnytter det. Jeg forlænger jo også min dagpengeperiode på denne måde. Og jeg kan jo altid smutte forbi jobcenteret igen hvis der pludselig ikke længere er timer nok. 


Der er knald på farverne idag, både "stor vasken " og på himlen. Det her er hele min tørresnor og hverken min bluse eller håndklæderne er kæmpe store. Jeg må have lidt mere tørreplads.


Bunken er næsten færdig og sammenhæklingen kan begynde her i weekenden, jeg glæder mig til det færdige resultat. Jeg får besøg af et par herlige damer anden weekend i September og der skal det tæppe bare være færdigt.

4 kommentarer:

  1. Hjerteligt tillykke med vikarstillingen. Jeg krydser for noget fast senere.

    SvarSlet
  2. Tillykke med arbejdet. Og du bestemmer selv, hvem, der benytter dit hovedskattekort. Du kan bede din arbejdsplads om at indhente hovedskattekort, og din a-kasse om at benytte bi-kortet.

    SvarSlet
  3. Mange tak, Jeg givet besked om at jobbet skal bruge hovedkortet tak :)

    SvarSlet