Tante H

Tante H

onsdag den 8. januar 2014

Strikke cafe


Mandag aften drog en veninde og jeg afsted til strikke cafe. At sidde blandt snakkende, strikkende kvinder, garn, te og nybagt kage ja det er for mig noget af det bedste. 


Jeg startede op på endnu en halsklud. Grå Geilsk i bomuld og uld. Der findes så mange flotte farver i det garn men det er altså et gråt jeg lige står og mangler.


Min veninde har gang i en meget flot lilla.


Her er den så, min halsklud i det mønster jeg lærte for ca et år siden og er meget glad for.

Jeg glæder mig allerede til næste gang vi skal afsted:)

5 kommentarer:

  1. Ja,strikke cafe',det er bare hygge og skøn atmosfære.:0)

    SvarSlet
  2. There is nothing as fun as sitting with knitting ladies, talking and creating.
    Hugs,
    Meredith

    SvarSlet
  3. Hej Hanne.

    Som falstring er jeg nysgerrig efter at vide, hvor du har fundet en strikkecafé. Er den åben for alle?

    Have en god dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette, tak fordi du lagde vejen forbi Tante H :) Jo strikkecafeen er åben for alle. Det er i Nykøbing, butikken hedder Mille Matengs og har adresse på Slotsgade 14. Jeg mener at næste gang er den 3 mandag i februar. Man skal lige tilmelde sig. Måske ses vi :)

      Slet
  4. Tak, det tjekker jeg. Vi ses nok :-D

    SvarSlet