Tante H

Tante H

lørdag den 29. juni 2013

Weekend med strik


Igår var hele familien ude og spise og se lige hvem der havde valgt at spise samme sted :) Theresa og hendes forældre. Et bord blev sat til og vi var et lille sluttet selskab på 10. Det var running sushi og jeg siger bare de stakkels mennesker som sad efter os, der var ikke meget på båndet når vi havde taget fra :) og så var der lige Lasse og Mikkel som sad tættest på båndet, der blev hele tiden sagt til dem " det vil jeg gerne have og snup lige den til mig" måske de vælger en anden plads næste gang ;)


Idag strikkes der mønster, Bella toppen fra Babystrik på pinde 3. Det kræver koncentration, jeg er absolut ikke vant til andet end ret og vrang, men jeg vil lære det og indtil videre går det meget godt.


Og så regner det lidt idag


solvognen bliver ikke brugt her i formiddag


men pyt jeg har jo også andre planer som kan udføres indedøre.

2 kommentarer:

  1. YOur summer is looking very fun. Love the color of the yarn you are using.
    Hugs to you and yes you can move in with me!
    Meredith

    SvarSlet
  2. Dejlig farve du har valgt til Bella, den skal nok blive fin. Din rose er også utrolig flot. Hyggeligt med sådan et uplanlagt "party". Ja min solvogn bliver heller ikke slidt meget i dag. :) God weekend.

    SvarSlet