Tante H

Tante H

onsdag den 5. juni 2013

Dejlige onsdag


Morgenmad i haven. 
Havregrød, ny brygget te, et nyt lille stykke strik, fuglefløjt og en kælen kat om benene, mere kan man da vist ikke forlange sådan en onsdag morgen.
At så tæppet ikke var så tørt som jeg troede pyt med det jeg finder nok et par andre bukser :)


Så blev det min tur til at få Iphone. Datteren købte ny og mente så at det var på tide at jeg overtog hendes. Lad os nu se om jeg bliver glad for den...


Lidt fra haven her til morgen


Jeg plantede en syren for nogle år siden, endelig er der et par blomster på dog ikke nok til vaserne
Og så er det fars dag idag, jeg smutter forbi min efter skole :)

4 kommentarer:

  1. Dejlig morgen - også på min blog. Kan dog forstå du ikke holder fri. Hvad skal du strikke? Ha fortsat en dejlig dag. Godt begyndt.

    SvarSlet
  2. Ja jeg måtte en halv dag i skole. Jeg strikker en vest til en lille dreng der kommer til verdenen sidst på året

    SvarSlet
  3. Det spekulerede jeg ogsaa paa da jeg overtog min fars. Jeg er overlykkelig for den. Den er genial.
    Dejlige morgenbilleder.

    SvarSlet
  4. Lovely pictures. You will LOVE your new iphone!!
    xo Kris

    SvarSlet