Tante H

Tante H

fredag den 7. juni 2013

Bon Jovi


Igår gik turen til Parken. Bon Jovi var i byen. Meget passende kom vi forbi Den amerikanske ambasade med stars and stripes :)


Vi havde parkeret i Valby ved min venindes job. Derfra gik turen så med tog og på gåben. Det sidste stykke vej fulgte vi bare strømmen. Jeg havde regnet med at det nok mest var kvinder på min alder men nej hankønnet og de yngre mennesker var også på plads.


Vores billetter blev først købt for ganske kort tid tiden så vi var forberedt på at vi var langt væk fra scenen og det var vi men en rigtig god plads alligevel når man nu ikke stod i indercirklen up front ;)



To unge mænd glæder sig til deres første koncert.
 Yngste sønnen Mikkel var hentet hjem fra efterskole og ældste havde taget tidligere fri fra job for at kunne komme med


Og så kom han på, kl 21 og han gav den gas i 2 1/2 time.


Its my life


Vi fik næsten alle de gamle og selvfølgelig også nogle nye numre.

Jeg må indrømme at Mr. Donny Osmond har fået sig en alvorlig konkurrent med hensyn til koncert optræden.


Han spillede uden pause og var max af scenen i 5 min. Drengene og jeg er enige om at næste gang står vi oppe foran :)


"Because we can "

Ingen kommentarer:

Send en kommentar