Tante H

Tante H

fredag den 18. januar 2013

Så er jeg klar til London :)


Så er jeg rejseklar. Engelske pund, pas ørepropper, rejseforsikring,kort til undergrundsbanen og div. busser, garn og hæklenål hvis lysten skulle komme over mig og et nyt kamera. Mit gamle kamera er lidt stort til min taske og denne gang rejser vi med så lidt bagage som mulig så håndtasken skulle være så lille som mulig :) Nu skal jeg så lære det nye kamera at kende...

Igår aftes var jeg  til foredrag sammen med min vejleder,vi hørte
hjerneforsker Anne Knudsen. Hun var vældig inspirerende både at høre men sandelig også at se på.
Hvor stor forskel der er på drenge og piger på samme alder... 



http://www.ann-e-knudsen.dk/

Nu vil jeg gøre mig klar, datteren som skal køre mig ind til rejse veninderne  har en plan om at besøge Fields først.
Ved ikke hvor store muligheder jeg får for at komme på nettet i England så vi ses på Tirsdag





4 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig været i London, eller England for den sags skyld, men jeg ønsker dig en rigtig god tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. London er bestemt et besøg værd :)

      Slet
  2. Rigtig god tur.
    Håber den bliver fantastisk og at du bliver gode venner med kameraeet så du kan vise billeder her når du er hjemme igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den blev fantastisk :) ville nu gerne have haft mit gamle kamera med :)

      Slet