Tante H

Tante H

fredag den 4. januar 2013

Fin morgen...stille dag....igen med billeder...


Morgenstunden havde guld i mund idag, så længe det varede.....heldigvis var jeg oppe så jeg  så det. Resten af dagen har da været kedelig grå og regnfuld.


Tilstands rapporten herfra er stadig ikke for god, så en del af dagen er tilbragt på sofaen med det mest nødvendige inden for rækkevidde.
Der kom dejligt brev fra USA. Hækle blad og billeder fra deres californiske jul.


Jeg var ikke alene på sofaen :)
AnnaBelle nød at have selskab.

Problemet fra tidligere idag med ikke at kunne uploade billeder er løst for nu. Jeg har skiftet browser, til google chrone.

5 kommentarer:

  1. Ok - jeg har selv problemer og har lige måttet lave et indlæg uden billeder. Var ved at få et mindre hysterisk anfald :-)
    Hvordan fandt du på at skifte browser?
    Smukt morgenbillede - og skøn hund :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg læste en kommentar på en anden blog med rådet om at skifte browser, samtidig kom der svar via google om at de ikke vidste hvad der var galt men at skifte browser kunne være løsningen. Så ed hjælp fra de unge mennesker i hustet blev det klaret :)

      Slet
  2. SKØNT med dage i sofaen sammen med hund og garn :-)
    Selv om vi nu er i gang med 2013, vil jeg ønske dig et rigtig godt nyt år. Jeg følger med med glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) ja det er dejligt med sofadage men nu har jeg fået nok men min krop siger noget andet, jeg er bestemt stadig ikke på toppen...

      Slet
  3. what a beautiful dog! happy new year! Heather x

    SvarSlet