Tante H

Tante H

fredag den 28. december 2012

Dukketæppet afleveret :)

 
Anden juledag blev det lille dukketæppe afleveret til Theresa. Dukken blev puttet og tæppet passer fint :)
Jeg har hæklet  i Pima bomuld og det er da det mest lækre bomuldsgarn jeg kender, det er absolut ikke sidste gange jeg laver noget i det.
 
 
Theresas forældre købte en af Mads hvalpe. Chanel har indtaget Theresas prinsesse stol :)
 
 
En flot og kold morgen idag.
 Igår havde jeg fødselsdag .Dagen blev fejret stille og rolig med børnene hjemme og et enkelt venindebesøg. Dagen fortsætter på en måde idag. Datteren og jeg tager til København og der skal hendes gave til mig findes :)

2 kommentarer:

  1. Forsinket tillykke med din fødselsdag Hanne! Håber du og datteren får en skøn tur til Kbh, glæder mig til at se hvad din gave bliver :)
    Det ser ud til tæppet blev taget godt imod af dukkemor :)

    Kram Gitte

    SvarSlet
  2. Happy birthday and enjoy your trip to Copenhagen with your daughter. Happy New Year. Heather

    SvarSlet