Tante H

Tante H

søndag den 30. december 2012

Dejlige ting og sager...

 
Dejlige gaver fra min fødselsdag. Smykker og musik fra mine børn, trip trap nisse fra min veninde og bøger fra mine forældre.
 
 
Som det første blev den nyåbnede Starbuck i Fields besøgt forleden da min datter og jeg gæstede København. Uhm deres Chai te er bare god.
 
Planen var køb af et par kjoler, en bog og noget garn og så alt det ikke planlagte......Kjoler kunne jeg ikke finde nogle af, bogen jeg søgte så jeg ikke skyggen af. Så var der så garn købet tilbage. Jeg har længe gerne ville besøge www.sommerfuglen.dk  og som sagt så gjort.....men hold da op, mange andre havde fået den tanke og den butik er ikke særlig stor. Jeg var på udkik efter Pima bomuldgarn. Min datters veninde venter en lille pige til foråret og garnet skal  bruges til et lille tæppe. Planen var klar.....men det var garnet ikke øv, der var ikke særlig mange "pigefarver" tilbage på hylden. Hende vi handlede med virkede lidt stresset, påstod at det var alle de farver der var på markedet....mente nu jeg havde set flere et andet sted men nej de havde dem alle. Okay da, jeg købte nogle nøgler og suplerede op igår herfra www.naturligheder.dk hvor betjeningen tilgengæld var helt i top og ALLE farverne var på hylderne ;)
 
 
Tæppet skal lavet af oldemorfirkanter med den pink som kant farve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar