Tante H

Tante H

onsdag den 1. august 2012

Stars and Stripes a la Tante H

Så blev min pude færdig :) Jeg er jo vild med USA så selvfølgelig måtte jeg lave en US pude. For ikke at få noget copy right ballade tænkte jeg, må jeg hellere lave den lidt anderledes........right.....det er en tanke torsk af de store, det med striberne :) men nu ligger det ikke til mig at trevle op så det blev en pude ala Tante H. 

Bliver jeg træt af striberne vender jeg den da bare om og så er den  også sød. Stoffet er hjembragt fra Utah USA og bringer søde minder frem.

2 kommentarer:

  1. Den VAR Amerikansk din pude.....suuuuuper fin er den, er vild med den :-) OGSÅ bagsiden!!!

    SvarSlet
  2. du er da også så flittig, kan du ikke smidte lidt af til mig,
    vi kunne holde strikkeaften sammen og så lidt te og chokolade måske

    SvarSlet