Tante H

Tante H

søndag den 12. august 2012

En hurtig lørdag


Dagen igår gav ikke megen tid til det rigtig sjove. Den stod mest på vasketøj, sidste indkøb til yngste sønnens efterskoleophold og delvis pakning af hans ting og sager. Den unge mand selv havde nemlig ikke tid. Det er endelig blevet høstvejr og når man nu har fået traktorkørekortet skal det da også bruges. Han glæder sig vildt til efterskolen men ærgre sig samtidig en smule over at det falder sammen med høsten.

Når man hækler på tæpper er der lidt langt mellen de færdige resultater så jeg trængte til en lille hurtig ting. Efter aften køreturen igår lavede jeg en lille nålepude til svigerdatteren. Hun er begyndt at sy patchwork og så må man have sin egen nålepude :)





Vejret var skønt igår aftes og jeg sagde ja tak da jeg blev spurgt om jeg ville med ud og se på nogle jagt arealer som er blevet lejet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar