Tante H

Tante H

fredag den 3. august 2012

Nye planer


Jeg har købt ny bog igen. Jeg er ikke særlig god til at læse og forstå hækle eller strikke opskrifter men nu har jeg altså købt en bog med mange søde opskrifter.Længe har der rundt omkring i blog land været flere som har vist små søde hæklede dyr, nu vil jeg også prøve på et eller andet tidspunkt.

Imorgen bliver det ikke, der har jeg andre planer.Jeg skal et smut til Næstved, på vejen skal Hessede Hovedgård hvor Isabella Smith holder til, besøges. Et dejlig sted som min datter og jeg besøger et par gange om året.
http://www.isabellasmith.com/cms.php?id_cms=7

1 kommentar:

  1. Jeg har også svært ved at forstå/tyde opskrifterne.
    Håber ikke din nye bog er helt "russisk",for de er rigtig søde de små hæklede dyr.
    God weekend:0)

    SvarSlet