Tante H

Tante H

fredag den 10. juli 2015

Doodle aften....


Min plan her til aften var at gå igang med at hækle en nisse meeeen en tur hos massøren ændrede på det.

Mine arme blev i den grad masseret, hold nu fest mand hvor gjorde det ondt. Håber sørme at det hjælper.
 Jeg har i flere år døjet med ømme overarme. En kiropraktor har på et tidspunkt udtalt at det var slid og resultatet af et for højt køkkenbord i mange år. Måske har han ret, ikke mange køkkenborde  har den rette højde til mig.....jeg er jo ikke ligefrem udstyret med de længste ben :)

Nu er det sådan at jeg i nær fremtid forhåbentlig skal til at bære rundt på små mennesker og så tænkte jeg at måske lidt massage kunne hjælpe lidt, så det må prøves nogle gange.

Nå men det søde menneske der mere eller mindre torturede mig rådede mig altså til at holde mig fra hæklenålen i aften. Hvad gør man så når man er i det kreative hjørne....jo jeg fandt mine farver frem.
I den seneste tid har jeg ladet mig inspirerer af især Susanne med blokken
www.mitkrearum.dk
og jeg elsker at være kreativ på den måde.
Jeg anede ikke at jeg kunne tegne, der er selvfølgelig plads til megen forbedring men jeg hygger mig med det. Og det er vel i grunden det vigtigste ikk


Jeg har købt lidt farver, Promarker og Touchline. De er ikke helt billige så der er ikke så mange at vælge imellem endnu men det kommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar