Tante H

Tante H

mandag den 26. januar 2015

En solrig søndag


Dagen igår var da noget af det skønneste vi længe har set, ihvertfald her på Falster


Min datter og jeg trængte til at blive luftet og det gjorde Annabelle vel i grunden også


Mange andre havde fundet vej til stranden, det lykkedes dog at få billeder uden andre end dem jeg selv havde med


Det er utroligt hvad solen gør ved humøret, det stiger lige et par grader.
 Energien vender tilbage og hvis ikke det var fordi det var sidst på eftermiddagen inden vi vendte tilbage så sværger jeg at jeg ville ha pudset vinduer....


Idag er det så gråt og vådt igen og jeg sidder og nørkler med min american dream og venter på at datteren og yngste sønnen kommer og hænger en lampe op for mig


2 kommentarer:

  1. Falster naar du er dejligst. Suk jeg har hjemve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Marielyst er vel der hvor du færdes når du er hjemme :) Det bliver vel nok også mit nye sted efter jeg er flyttet

      Slet