Tante H

Tante H

søndag den 14. december 2014

Luft må der til....


Lidt luft må der til.
Weekenden blev lidt indelukkket,
 en dårlig hals, snot og lidt feber gjorde weekenden anderledes end planlagt.


Idag har jeg dog været ude og det var jo ganske rart. 
Den ventede storm gjorde ikke den store skade her på Falster. Træet her er knækket på et tidligere tidspunkt.


Efter en tur ude kan jeg med god samvittighed sætte mig og hækle mens julemusikken lyder i baggrunden. Jeg har arvet en masse af Rasmillas ynglingsgarn fra en kollega. Jeg begyndte selv på et tæppe af det garn for længe siden, det er nu trævlet op og der hækles nu firkanter. Det tæppe skal nok blive godt, det bliver ikke færdigt foreløbigt, der er nemlig rigtig meget garn. Tror faktisk jeg har mere endnu som ligger gemt i en anden kurv


6 kommentarer:

  1. Syg er aldrig sjovt og da slet ikke i weekenden (smil). Sikke en masse laekkerier at arve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Lin jeg var i garn himlen da jeg gik hjem med mit arvegods :)

      Slet
  2. Godt du er blevet rask igen.Skønt med arvegods;0)

    SvarSlet
  3. Det var da en dejlig "arv", der er til mange timers hygge - også efter jul. Og så må du jo bare hækle til noget andet end julemusik ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til hver en ledig stund hvor der skal nørkles :)

      Slet