Tante H

Tante H

onsdag den 17. december 2014

Hvad du ønsker skal du få...


Så jeg ønsker mig dette lille arrangement.....

Stole og bord i den stil skal jeg lede efter i det nye år, jeg når det nok ikke her inden jul :)


Istedet ser noget af min lille gårdhave sådan ud. Ikke noget der kommer i nærheden af den lille ønskede opstilling jeg så ved en af byens blomster butikker....

Det med at ønske er altså svært for nogle, fx er det meget svært at hive en ønskeseddel ud af mine 4 unge mennesker, jeg forstår det ikke jeg kunne komme op med de første 10 ønsker sådan vupti vupti, meget praktisk når jul og fødselsdag skal fejres inden for den samme uge ;)

Hvordan har I det med ønsker....

6 kommentarer:

  1. Mums, det kan jeg godt forstaa du er blevet vild med. Flot er det.
    oensker tja, min den store oensker sig ingenting men den lille kan vupti frembringe en liste saa lang saa lang. Jeg selv er ikke vant til at faa gaver saa jeg oensker mig ikke noget og koeber det jeg har brug for under vejs. Kommer der saa en gave er overraskelsen saa meget stoerre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er temmelig forvænt med gaver Lin :) også dem der kommer som en overrasskelse

      Slet
  2. Jeg synes nu også din gårdhave opstilling ser fin ud.

    SvarSlet
  3. Jeg er da vild med din gårdhave, og især det SUPER fine symaskinebord som står så fint og julet.

    SvarSlet
  4. Jeg har ingen ønsker og sådan har det været i mange, mange år. Jeg kan simpelthen ikke finde på noget jeg kan skrive på ønskesedlen. Ungerne siger jeg er vanskelig. Selvfølgelig fordi de gerne vil give mig et eller andet.

    SvarSlet