Tante H

Tante H

lørdag den 8. februar 2014

Lige nu...

 

Med 4 børn har man jo oplevet lidt af hvert ....


og nu skal jeg så også overleve at yngste sønnen har fået kørekort. Vi bor på landet med mange og lange grusveje, fristende græsmarker så han har selvfølgelig øvet sig i mange år. Nu har han så fået papir på at han må køre og mor her må prøve at slippe bekymringerne, lettere sagt end gjort skal jeg hilse og sige, og det bliver absolut ikke nemmere fordi de er nummer 4 i flokken


Vinterferien skal bruges på forberedelse af eksamen i samfundsfag. For at sige det mildt er samfundsfag ikke mit ynglings fag og eksamen ikke min ynglings beskæftigelse. 
Jeg har dog også sørget for lidt andet underholdning i ferien også, ny bog og hæklede lapper :)


3 kommentarer:

  1. Og det bliver så absolut heller ikke nemmere, hvis de er flyttet til storbyen og er blevet endnu ældre, skulle mor her hilse og sige :-) Men til lykke med ham :-)
    Skønne lapper i dejlige farver, som du har hæklet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror på dig Johanne. Heldigvis er alle mine lige i nærheden endnu, men man ved jo aldrig hvad de finder på :)

      Slet
  2. Puha, ja det maa ikke vaere nemt. Jeg glaeder mig bestemt ikke til det bliver min tur.
    Men tillykke til ham alligevel.

    SvarSlet