Tante H

Tante H

onsdag den 24. oktober 2012

Dagen idag....

 
Idag skal jeg i biografen og se Marie Krøyer. En klassekammerat og jeg har meldt os i boigrafklubben. Både for at se filmene selvfølgelig men også for at være sikre på at vi ses. Det er så nemt at sige vi må også ses, nu har vi ligesom betalt for det og så skal det huskes:) Vi mødes over lidt mad for lige at få snakket først.
 
 
 
Når jeg kommer hjem skal jeg bladre lidt i denne bog. Var på biblioteket igår for at se om det var noget for mig og ja den er skrevet på ønskesedlen til jul eller fødselsdag.
 
 
Deres dukker er så fjollede og så søde. Jeg må ha strikket en eller to på et tidspunkt. Problemet er bare at døgnet ganske enkelt har for få timer. Det job tager meget af ens fritid ;)
 
Flyveturen til USA plejer ellers ikke at være noget jeg glæder mig til men denne gang skal der pakkes rigeligt med garn så jeg gætter på at tiden vil "flyve" afsted ;)
 
Om 36 dage er det og jeg kan næsten ikke vente mere nu.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar