Tante H

Tante H

torsdag den 31. december 2015

Godt nytår


Bordet er dækket til årets sidste aften . 
Jeg er ikke den store fan af nytårs aften og har aldrig været det. Men lidt god mad kan man jo altid spise så det går jo nok denne gang med. 
Imorgen er det næsten hverdag igen og hverdagen er jeg nu ganske godt tilfreds med.
Hvad det nye år bringer ja det vides jo ikke. Jeg har selvfølgelig nogle drømme og ønsker, og hvad du ønsker skal du få ikk.....

Der største ønske fik jeg opfyldt lige før jul.

 En fastansættelse lige der hvor jeg allerhelst vil være.
 Jeg glæder mig så meget til at begynde mit nye arbejdsliv. 



Det sidste juleslik er sat frem i skålen til i aften og så er det ellers slut.

Nu skal der motioneres, der er lige et par jule kilo eller 3 der skal væk inden jeg tager turen til USA i Februar, behøver jeg at sig at jeg glæder mig....nej vel


Blandt meget andet godt fik jeg et par bøger i fødselsdagsgave og de skal læses her de næste par dage. Indimellem skal der hækles 6 kanter, eller rettere der skal forsøges.

Men først skal det nye år skydes ind, der lyder allerede en masse knald og brag rundt om det lille gule hus. Jeg er ikke så vild med fyrværkeri men lidt skal der jo til. og så længe jeg kan nyde det hele på afstand så er jeg tilfreds.

Rigtig godt nytår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar