Tante H

Tante H

mandag den 30. juni 2014

masser af planer


Her er så det stof jeg købte i Nevada. Der ligger masser af planer og drømme i de små stykker stof. Det bliver nu nok først til efteråret at jeg går igang.
Lige nu er det stadig det hæklede tæpper som der arbejdes på, dog meget langsomt må jeg indrømme.
Jeg skal også snart igang med endnu et pige babytæppe. Vores lille Theresa skal jo være storesøster til november.


Når jeg er i USA må jeg bare i boghandlen Barnes and Noble.
Jeg elsker den boghandel.
Jeg begrænsede mig til 2 bøger og 2 blade.
Heldigvis var der et par andre i rejsegruppen som også gerne ville besøge boghandlen, resten af gruppen som ikke havde den store interesse i bøger kunne så nyde lidt koldt at drikke i den Starbuck som meget heldigt lå i samme bygning :)

4 kommentarer:

  1. Fint stof du har fundet,er spændt på at se hvad du finder på:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så fint at jeg næsten ikke nænner at klippe i det :)

      Slet
  2. Planer og drømme er dejlige at have :) Jeg har aldrig været i USA - det kune jeg godt drømme om, det må være fantastisk ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg elsker USA og håber at komme afsted igen :)

      Slet