Tante H

Tante H

onsdag den 12. marts 2014

Nye lapper


Jeg hænger her hjemme med møj ondt i halsen for at sige det mildt. Jeg er ellers i praktik og nyder at være væk fra skolen men med en stemme der næsten er ikke eksisterende og en hals der trænger til varme drikke hele tiden ja så er en legeplads ikke det bedste sted at befinde sig. Så er det godt at man kan hækle i stilhed.

Jeg har været i  www.millemarengs.dk.
 Har købt Pima bomuld. Det er altså det mest lækre garn at arbejde med.
 Der skal hækles et lille baby tæppe.



Der skal en firkant mere i bredden  så må ud og vælge en farve mere. 



Her er vores kusine Gitte som venter en lille dreng til Maj.
 Vi glæder os rigtig meget til endnu en baby i familien. 
Tante H´s ynglings baby Theresa er jo en stor pige nu på snart 4 år , det bliver så sjovt at se hende sammen med sin nye lille fætter :)





4 kommentarer:

  1. Stakkels dig. Saa er det bare om at faa dig noget varm maelk med honning og spise nogle propolistabletter. Ih halsen, det kan bare goere saa ondt.
    Millemarengs, alene navnet lyder sjovt. Jeg tager mig en kigger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den butik er så fin, du må besøge den næste gang du er på de kanter

      Slet
  2. Hello dear Hanne. I am so behind in blogging. I have missed reading all of the lovely posts. Your yarn bag is full of happy yarny goodness!!
    I hope your sore throat goes away soon!
    Oh, there is nothing like a new baby...is there?
    Happy week to you friend!
    xo Kris

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes a bag full of yarn is the best right Kris :)

      Slet