Tante H

Tante H

lørdag den 10. august 2013

Sommerferie


Sommerferien er slut og jeg er startet på min praktik i special området. Jeg er på en inst. for udviklinghæmmede unge mennesker. Der er en masse nye indtryk og en masse ny viden så jeg er ærlig talt godt træt når jeg får fri.


Et fint sejlskib vi så da vi sad og spiste på www.pomlenakketraktoersted.dk


Ingen sommer uden mælkeærter med stegt flæsk her hos os


En flot sommeraften


Vi passede Theresa og  vi måtte da en tur til stranden. Hun ville længere ud end hvad hun selv kunne klare så fætter Mikkel bar hende selvfølgelig. 

Nu hvor det er hverdag igen kommer der lidt mere liv her på bloggen . Jeg kæmper stadig med tæppet til min datter men håber meget snart at kunne vise det færdige resultat




3 kommentarer:

  1. Ja,det er skønt med ferie,men altid lidt hårdt at komme i gang igen(specielt,når man som du er startet med noget nyt:0)
    Godt der stadigvæk er fritid/dage hvor naturen og familien kan nydes:0)

    SvarSlet
  2. How exciting to be in a new area of your studies. Good luck.
    Meredith

    SvarSlet
  3. Dejligt, vi har savnet dig på bloggen :-)

    SvarSlet