Tante H

Tante H

torsdag den 4. april 2013

Sjov og alvor


De her fine blomster har jeg lært at hækle fra hende her
www.myrosevalley.blogspot.com
Hvad de skal bruges til.....ja det ved jeg ikke men nu har jeg lært det :)


Idag da jeg kom fra skole lå der en bogpakke. Jeg elsker bøger og 3 bøger til 30 kr det er da ok.


Vores skole er også berørt af lockouten. Kun en lille håndfuld undervisere er på stedet. Og de må naturligvis ikke undervise sådan i den forstand. Vores arbejdsgiver, kommunen, vil ikke bare give os fri så vi møder hver dag fra 8.15 til 14.45.....eller der omkring ;)
Om formiddagen laver vi lektier og om eftermiddagen er der oplæg/foredrag . Imorgen skal vi se filmen De urørlige. det glæder jeg mig rigtig meget til. Har hørt så meget godt om den. Jeg har  efter praktikken taget hul på special området og det er også inden for det jeg skal i praktik næste gang. For at være helt ærlig er det ikke noget jeg glæder mig til. Jeg kender intet til det og frygter det værste.

5 kommentarer:

  1. Love the flowers. Enjoy your books!!!
    xo Kris

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Kris

      Yes they are so cute :)

      I might read all weekend ....

      Slet
  2. Hvor er de søde, spændende hvad du finder på med dem. Du kan glæde dig til filmen den er fantastisk :-)) glæder mig til at følge dig på bloggen :-))
    God dag
    Majbritt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Majbritt

      Velkommen til :)
      Filmen ja den var bare fantastisk

      Slet
  3. Tak fordi du gav inspiration til at se filmen. Så den i weekenden og jeg var med fra start til slut- Den var så meget mere end bare god.

    SvarSlet