Tante H

Tante H

tirsdag den 18. november 2014

På denne tid af året....


På denne tid af året elsker jeg at høre radio, ja det er selvfølgelig fordi julemusikken så småt dukker op.
En radio havde jeg ikke i det lille gule hus, men det har jeg nu. Jeg har lånt en af min bror. Nu er Nova fundet og jeg lytter :) 


Igår var jeg sammen med endnu en ynglings baby. Lille Oliver på 7 mdr. Han er da bare lækker, så mild og glad. Vi var til min mors 83 års fødselsdag


Her er så 4 generationer, oldefar Asger, morfar Jørgen, mor Gitte og så guldklumpen Oliver.
Resten af vores familie er udstyret med sådan almindeligt leverpostej farvet hår, disse 4 har det dejligste mørke hår, ja oldefar er blevet lidt grå i toppen, men der var engang :) Mørke øjne har de også.

4 kommentarer:

  1. Jeg ville også være ked af at undvære en radio, godt du kunne låne dig frem.
    Dejligt billede af 4 generationer.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg er altså også glad for musik i baggrunden :)

      Slet
  2. Skønt billede af generationerne.
    God med den radio, musik kan ikke undværes ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et dejligt billede og sjovt at se ligheden fra den ældste på 85 og så den lille mand på 7 mdr :)

      Slet