Tante H

Tante H

mandag den 17. november 2014

og det var så den weekend...


Weekenden gik hurtigt denne gang. Lørdagen blev tilbragt i Næstved og søndagen blev istedet for en sydag til en tur i skoven og strikkedag.


Vores første besøg i hundeskoven.
Her må hundene gå uden snor men jeg stoler helt ærlig ikke på at jeg kan kalde Annabelle til mig hvis ikke det passer hende så hun måtte holde snoren på. Det fnus regnede lidt så turen blev ikke så lang.


Istedet blev der tid til at strikke på Tutte-nutten, en baby hue som lige må prøves. Efter nogle alvorlige kvaler med opskriften er jeg vist på rette vej nu, jeg har så opdaget at jeg mangler 4 masker, hvorfor jeg ikke har slået dem op, ja det vides ikke. Om den bliver brugbar for lille ynglingsbaby Emilia .....det må tiden vise ellers kan storesøster Theresa sikkert bruge den til en dukke.

1 kommentar: