Tante H

Tante H

torsdag den 16. januar 2014

Jeg er klar til weekenden...


Så er jeg klar til at holde weekend.
Projektet er færdigt og afleveret. Nu skal vi så bare vente til uge 5 for at se om vi skal op og forsvare det eller det bliver dansk vi skal op i til eksamen.
Når man sådan fik en halv dag foræret så var det hurtig hjem, det varme tøj på, hundesnoren frem og afsted til stranden med Siga.....


................men stranden var væk.
 Siga så ihvertfald ud som om hun tænkte det. Vi afkortede turen og kom hjem i varmen igen


hjem til ynglings legetøjet 


Jeg har gjort en god kop chai klar, snuppet de sidste brune kage fra jul og tændt lys rundt omkring.
Lige om lidt rammer jeg sofaen med både bog og strikketøj inde for rækkevidde. Jeg skal  hygge mig indtil kl 17 og når Downton Abbey kommer på skærmen skal jeg hygge mig videre med den.
For mig er weekenden begyndt og det er jeg slet ikke utilfreds med

2 kommentarer:

  1. Laekre luffer du har. Er det sael???? Og hvad er chai????
    Det var pokkers; er vores strand vaek??????

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lin ja stranden er væk håber den vender tilbage :) Ja det er sæl, de er super varme. Chai er te, denne en mælke te med kanel. Hvis du kan lide kanel og kommer i nærheden af en starbuck så prøv en chai latte, uhn det er godt

      Slet