Tante H

Tante H

søndag den 28. december 2014

Det var så den jul


Juleaften er vel overstået, datteren som ellers aldrig vinder noget....det siger hun selv, vandt mandlen gaven iår.


2 juledag var vejret så flot.
 Vi har ikke fået noget sne her på Falster desværre,  men koldt er det. Annabelle og jeg travede en lang tur langs vandet


3 juledag havde jeg så gæster. Jeg havde fødselsdag. Her hygger Theresa og Mikkel.


Lille Emilia er vi alle vilde med,  hendes forældre løber aldrig tør for en hjælpende hånd det er helt sikkert.


Om aftenen var her samlet 12 omkring mit spisebord, vi sad tæt men godt.
 Hvordan er det nu det lyder.....hvor der er hjerterum er der husrum, det gælder her i det lille gule hus.

Idag skal dagen bruges på gåture, tv, lidt garn mellem fingrene og så skal der startes op på bogen Kvinden de meldte savnet af Sara Blædel. Jeg fik den i julegave og jeg har glædet mig til at læse den.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som et par hyggelige juledage. Og tillykke med fødselsdagen :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen. At sidde,tæt men godt, med familien er altid rart.

    SvarSlet